piątek, 31 stycznia 2014

Przepraszam za opóźnienie...

Cześć, wszystkim, chciałam przeprosić, że w ten piątek nie ukazał się mój kolejny rozdział, ale szykuję dla Was pewną niespodziankę, która dosyć mnie zaabsorbowała...;)
Rozdział trzynasty dodam w najlepszym wypadku gdzieś po weekendzie, w okolicach poniedziałku lub wtorku. Choć są ferie, parę moich spraw się pokomplikowało, a niektóre plany legły w gruzach. Postaram się jak najszybciej połapać koniec z końcem i napisać coś dla Was.
W najbliższych dniach możecie liczyć na Enough, która będzie uzupełniać zaległości.
A i bloga urozmaicił również nasz Sagi, swoją jednorazówką :)

Pozdrawiam i przepraszam 
Freedom

21 komentarzy:

  1. Kochana, nie dodałabyś w piątek rozdziału, bo teraz moja kolej ;) A ja stoję...dość kiepsko w kwestii rozdziałów, ale z racji ferii postaram się nadrabiać zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ci powiedziałam wczoraj, co myślę, o tych twoich brakach pomysłów i staniu w miejscu z rozdziałami... :3
      Niecierpliwie czekam aż coś wrzucisz! <333

      Usuń
    2. A przy okazji może mi uda się nadrobić moje braki ;) a jak będę miał pomysł to, jeśli chcecie, mogę napisać coś jeszcze

      Usuń
    3. Jasne :) Mi to pasuje, jak będziesz miał wenę, to pisz, chętnie poczytam :D

      Usuń
    4. Ja rowniez bardzo chetnie przeczytam jeszcze raz jakies jedno twoje opowiadanie :) Ta jednorazowka byla swietna ;)

      Usuń
    5. Dziwi mnie że się Wam podobało bo moim zdaniem jest okropne... Ale dziękuję :)

      Usuń
    6. Nie mów tak! Wcale nie jest okropne! ;)
      Ja też tak mam...wszystkie swoje utwory uważam za okropne, beznadziejne, dziwne, głupie itp. Enough zawsze temu zaprzecza, a ja i tak obstaję przy swojej wersji :P

      Usuń
    7. Chyba wszyscy tak mamy ;)

      Usuń
    8. Ah, ta twoja szczerość, Sagi! :D

      Usuń
    9. Nie lubię kłamać ;)

      Usuń
    10. A ja nie lubię ludzi, którzy mnie okłamują ;P

      Usuń
    11. Też ich nie lubię ;)

      Usuń
    12. No, bo kto lubi być okłamywanym, czy oszukiwanym? Chyba nikt :D

      Usuń
    13. Chyba nikt (a przed "czy" nie ma przecinka :P)

      Usuń
    14. Jejciu, Sagi...
      Serio... czasami jesteś...
      Rozbrajasz mnie po prostu.

      Usuń
    15. No jaki? Powiedz, nie obrażę się ;) tym bardziej że teraz mam serię wytykania mi wszystkich wad i tym podobnych...

      Usuń
    16. Hej, ja ci wcale nie chciałam wytykać żadnych wad! ( To ty w ogóle masz jakieś wady??? ;P Nie do wiary! )
      No, dobra, czasem jesteś... lekko irytujący (zresztą jak każdy facet) c:

      Usuń
    17. Eh... my faceci już tak mamy ;)
      Nie chodziło o Ciebie... a jeśli chcesz poznać wszystkie moje wady to pogadaj sobie z moją byłą dziewczyną. Ona Ci je wszystkie wyłoży, założę się że zajmie jej to sporo czasu. Cholerna egoistka... widziała tylko to co chciała widzieć... Sorki, trochę mnie poniosło, a pewnie Cie to nie interesuje. Tak jak wszystkich, którzy to będą czytać

      Usuń
    18. Nie, dlaczego? Czemu miałoby mnie to nie obchodzić?
      Nie chcę się wtrącać, ale Enough coś mi tam kiedyś wspominała, że się zeszliście... Znowu cię rzuciła???
      Sagi, nawet nie wiesz, jak mi cię szkoda. Rozczulasz mnie :) Nie, żeby coś... ale mam, taką jakby...Nie ważne, bo sobie jeszcze coś pomyślisz. Napisałabym ci to w bardziej prywatnej wersji, ale nie mam takiej możliwości :/

      Usuń