niedziela, 19 stycznia 2014

Z okazji ,,miesięcznicy'' bloga ;)

Z tej strony Enough:
Jak już pewnie zauważyliście, zamiast tytułu i opisu jest jakże piękny obrazek (mojego autorstwa, rzecz jasna), który zastępuje tamte rzeczy. Podoba się?
Chyba resztę przemowy z okazji ,,miesięcznicy'' zostawię Freedom, gdyż ona jest lepsza w tego typu rzeczach ;)
________________

Oj, Enough, Enough, nie ma to jak zwalić przemowę na mnie, nie? Ale fakt, lubuję się w pisaniu takich tekstów, o czym chyba przekonaliście się czytając mówki przed moimi rozdziałami. 

A więc, obydwie jesteśmy Wam wdzięczne, za to, że już od miesiąca jesteście tu z nami. Rzetelną działalność rozpoczęłyśmy 20.12. 2013r. i od tego czasu wszystko zaczęło się powoli rozkręcać, dzięki Wam, oczywiście! Z każdym dniem przybywa nam czytelników, nie tylko w Polsce, z czego niezmiernie się cieszymy. Pisanie opowiadań jest naszą wspólną pasją, a ten blog (przynajmniej dla mnie) jest furtką na świat. 
Dziękuję ci Enough, że namówiłaś mnie do pisania dla tych wszystkich osób. Bez Was, moi drodzy, istnienie tej strony nie miałoby sensu. Codziennie sprawdzamy liczbę wyświetleń, a gdy widzimy jak bijemy w tym rekordy dzień staje się dla nas weselszy. 
Więc odwiedzajcie nas i czytajcie opka przeżywając z nami przygody!

Pozdrowienia 
Freedom i Enough <3



19 komentarzy:

  1. Ja to się chyba najbardziej udzielam (znowu pierwszy komentarz!!!! :D) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Sagi, tobie w szczególności dziękujemy ;D

      Usuń
    2. Tak, tak- dołączam się. W szczególności! Chyba nikt tak się nie udziela na naszym blogu :)

      Usuń
    3. To wszystko dzięki Tobie, Enough ;)

      Usuń
    4. A tak nie chciałaś linka podać ;)

      Usuń
    5. Fajnie ze w ogole wszedles;)

      Usuń
    6. W końcu po coś Cie nudziłem o ten link ;)

      Usuń
    7. Ale i tak fajnie ze nie zrezygnowales po jednym wejsciu :)

      Usuń
    8. Nie, no ja cię serio podziwiam, Sagi. Za tą wytrwałość i w ogóle, że się nie poddałeś widząc ile błędów robimy

      Usuń
    9. Gdybyście żadnych nie robiły to byłoby nudno ;) poza tym Wasze opowiadania są wciągające. Serio

      Usuń
    10. Szczególnie moje xD Ah te emocje (obijanie się przy leżeniu ;D)

      Usuń
    11. Oj, Enough, Enough...
      Serio, Sagi? Nawet te moje długaśne opisy?

      Usuń
    12. Sama akcja też byłaby nudna i przewidywalna. Poza tym opisy są fajne a już najlepsze są te na całą stronę A4 z setkami przecinków... ^^

      Usuń
    13. To był sarkazmy, czy szczera uwaga? Jeśli to drugie to dzięki ;)
      Osobiście, nie przepadam za opisami, a zwłaszcza tak długimi jak w Krzyżakach...:O

      Usuń
    14. Szczera uwaga z odwołaniem do moich wspomnień (chodzi o opisy na całą stronę A4 z setkami przecinków) ^^

      Usuń
    15. W takim razie jeszcze raz dzięki :3

      Usuń
  2. Gratuluję miesiąca bloga! :)
    Przepraszam, że nie komentuję rozdziałów,
    ale po prostu brakuje mi czasu na komentowanie,
    a czasami nawet na przeczytanie,
    tym bardziej, że nie za bardzo interesują mnie takie rzeczy,
    ale chcę, żebyście wiedziały, że do Was zaglądam :D.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam milo ze chociaz niezbyt interesujesz sie takim gatunkiem, odwiedzasz nasza stronke ;)

      Usuń
    2. Popieram, Enough. Miło nam, że jednak udaje ci się zajrzeć do nas od czasu do czasu. Jesteśmy wdzięczne ;)

      Usuń