niedziela, 23 marca 2014

Niestety i przepraszamy...

Chwilowo będziemy niedostępne na blogu.
Główną przyczyną jest zepsucie się komputera Freedom, na którym miała zapisane wszystko a propos bloga...I w efekcie Freedom nie może teraz wstawiać ani pisać opowiadań. A że ona miała teraz wstawić rozdział, a moja fabuła rozpoczyna się dopiero po wydarzeniach z kolejnej notki Freedom...No więc dopóki Freedom nic nie napisze- ja również...
Nasza nieobecność może potrwać tydzień lub dwa...
Myślę, że jakoś to przetrwacie ;) Niestety, komputer to siła wyższa ;)

Pozdrawiamy (myślę, że mogę mówić tu również w imieniu mojej kochanej Freedom)

Enough i Freedom

2 komentarze:

  1. Freedom, Freedom... Trzeba było mi go sprzedać :P
    No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać. Mam nadzieję że chociaż dysk odzyskasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Enough, zawsze możesz wrzucić to moje opowiadanie, wiesz które ;)

    OdpowiedzUsuń