niedziela, 23 marca 2014

Dziękujemy!

Dziękujemy za ponad 6 tysięcy wejść na naszym blogu! Pomimo tego, że stałymi komentatorami są The Lotka, Sagi van Cahear aep Reuel oraz czasami szalona romantyczna to mamy poczucie, że jednak ten blog ktoś czyta :) (no bo w końcu 6 tysięcy wejść to nie byle co...)
W dodatku chciałabym dodać, że również dziękuję wam za te codzienne (mniej więcej) 50 wejść...To wywołuje wielki uśmiech na mojej twarzy :)
Gdyby tylko jakieś komentarze od innych się pojawiały od czasu do czasu...Nawet te od anonimków by mnie zadowoliły ;) Ale nie będę marudzić w kółko o to samo, bo wiem, że raczej się nie doproszę.
A może jednak...? Tę kwestię pozostawiam wam ;)
Jeszcze raz wielkie dzięki za, w dalszym ciągu powiększającą się, liczbę wyświetleń!!!
Rozgłaszajcie i promujcie naszego bloga, a kto wie, kiedy już skończymy naszą historię z Nadnaturalnymi, może wciąż pozostaniemy w świecie blogspota!

serduszko dla was wszystkich!

Pozdrawiam!
Enough

3 komentarze:

  1. Dla mnie też?! :D (w sensie to serduszko które podobno jest dla wszystkich :P)
    Nie ma za co ;) Zostańcie, nie róbcie mi tego... Ale macie mi podać link do nowego bloga jeśli zmienicie adres :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję takiej liczby wejść!

    OdpowiedzUsuń