sobota, 8 lutego 2014

Rozdziały się sypią...

Znowu muszę was poinformować, że znowu będę mieć poślizg z rozdziałami. Znowu.
Nie będzie notki  ani w ten weekend ani w najbliższym tygodniu ani w kolejny weekend. Powód?
Jadę na ferie z rodzicami w góry (nie pytajcie, gdzie dokładnie nie mam pojęcia)- wyjeżdżam jutro, wracam za tydzień w niedzielę i od razu idę do szkoły. Cudnie, nie? Poza tym i tak jakoś nie miałam weny na ten jeden jedyny rozdział...(Pechowa trzynastka!).
No nic, ale jakoś trzeba z tym żyć. Mam nadzieję, że Freedom wypełni tę pustkę po mnie (ach ta skromność...) swoim rozdziałem oraz jednorazówką walentynkową (<3).
Łapcie tak na pożegnanie dwa zdj:
To oczywiście ja, hehe
A to moja druga osobowość ;)

Buziaki!

Feriowiczka na całego
Enough

7 komentarzy:

  1. Ooooł, szkoda, że nie dodasz notki ..
    No ale NIC. Czekam z niecierpliwością aż wrócisz no i .. UDANYCH FERII <3 <3 <3
    + Zapraszam na drugi rozdział : )
    http://lostterroristhasfoundherprince.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;)
      + Drugi rozdzial? :D Lece czytac :")

      Usuń
  2. Udanych ferii! Poczekamy nie bój się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! :)
    Spoko. Poczekamy.
    Może uda mi się teraz nadrobić rozdziały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki dzieki i jeszcze raz dzieki :D Obym nie wrocila z polamanymi konczynami xD (co oczywiscie nie przeszkodziloby mi w pisaniu ;> )
      Wszystkie wasze blogi, ktore czytam nadrobie po powrocie :)

      Usuń