czwartek, 1 maja 2014

Liebster Blog Awards

Nominacja do Liebster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Po tym krótkim wstępie możecie odgadnąć, iż zostałyśmy nominowane (konkretnie nasz blog) do Liebster Blog Awards :D Zaszczyt uczyniła nam The Lotka, prowadząca bloga ,,Follow your dreams''.

1. Jaki jest twó lubiony piosenkarz/piosenkarka?
Enough: W sumie mam dużo ulubionych piosenkarzy bądź piosenkarek. Słucham, co popadnie. Choć mogę stwierdzić, że najbardziej z tłumu wybija się Ed Sheeran i Austin Mahone. A z piosenkarek P!nk, Katy Perry i Lana Del Rey.
Freedom: Ja również jak Enough słucham wszystkiego jak leci (prócz rege) Niemniej jeżeli miałabym wybierać to prędzej wśród zespołów- rzecz jasna, Nirvana, Metallica, AC/DC. No i miałam nie małą jazde na punkcie Imagine Dragons...<3
2.Jaka jest twoja ulubiona książka? 
To pytanie jest całkowicie bez sensu w moim przypadku! Przeczytasz jedną książkę, przychodzi następna, która staje się kolejną ulubioną. I tak cały czas! Ale, żeby nie było, że nie odpowiadam na pytanie: seria Zwiadowcy, Olimpijscy Herosi i Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, wszystkie książki poczynając od Eragona, seria Pretty Little Liars...można by wymieniać ;)
Hahahaha! Cóż za sprecyzowane pytanie! Nie potrafię wybrać! Och, sama nie wiem... Zwiadowcy zagnieździli się w moim serduchu... hm, Percy Jackson i ferajna... Aha! No i oczywiście Hobbit i Władca Pierścieni! Niejacy Pozaświatowcy również mnie wciągnęli. Eragonem także nie pogardze...
3.Masz rodzeństwo?
Tak...dwóch młodszych braci. Niezbyt ciekawie :/
Oczywiście... kochaną, młodszą siostrzyczkę *wymowne spojrzenie w sufit*
4.Ulubiony napój ?
Hm...tymbark? pepsi? 7up? lipton? nestea? Trudny wybór ;)
Kawa! Zdecydowanie, bez niej bym zwariowała! XD A tak na zimno to... Fanta i Pepsi???
5.Żelki czy chipsy ?
Żelki! Ubóstwiam żelki! Chociaż chipsami nie pogardze :P
Nie przepadam za jednym i za drugim, chociaż jeśli mam wybrać to... hm, żelki. Tak, uwielbiam odgryzać miśkom Haribo głowy... tja... Pasjonujące zajęcie.
6.Ulubiona pora roku?
Lato i zima :) Lato- są wakacje, wysoka temperatura, czyli- ciepło, koniec roku szkolnego, dłuższe dni...Chociaż z drugiej strony zima- uroki ośmieżonego krajobrazu, ogólnie śnieg, zaspy, narty i deska, ferie ziomowe...:D
LATO, LATO, LATO!!! Kocham ciepło, wakacje i beztroskie dni spędzone na dworze. Przepadam także za wiosną, przyroda budzi się wtedy do życia, wszystko robi się zielone, po monotonnej, białej zimie, której nie znoszę... :/
7.Książka, w której zaskoczyło cię zakończenie.
*chwila namysłu* Wiem! Dziedzictwo II czyli zakończenie serii rozpoczętej książką Eragon. Zaskoczyło mnie i trochę rozczarowało, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego...
Niech się zastanowię... Ostatnia część Pozaświatowców mnie zaskoczyła, bo gdyby nie epilog pozostawiałaby ona jeszcze więcej do życzenia... I powiedzmy zdziwiła mnie końcówka Gorączki1... 
8.Ulubiony kwiatek.
Uwielbiam wszystkie kwiaty (oprócz Kwiatkowskiego...). Róże, tulipany, maki, stokrotki, bla bla bla ;)
Róże, tylko i wyłącznie róże... :P
9.Znienawidzony przedmiot w szkole.
Chemia, fizyka, biologia (choć jest ciekawa, to nienawidzę kucia z lekcji na lekcję) poza tym dodatkowo geografia z moim ulubionym zauczycielem :P
Wszystkie? O.O A tak na poważnie... to nie cierpię geografii i historii. I wbrew pozorom nie przepadam za polskim... ugh... Pozostaje mi tylko podziękować za to moim nauczycielom, w końcu im zawdzięczam niechęć do tych przedmiotów.
10. Ulubiony owoc.
Banan! 
Grejpfrut i gruszka!
11.Ulubione warzywo.*
...pomidor? ogórek? papryka? Nie mogę się zdecydować :O
Papryka, byle ostra. Ach, i jestem fanką brokułów!!! <3

Pytania do nominowanych:
1. Co cię skłoniło do napisania bloga?
2. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
3. Czy twoi rodzice/znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga o takiej czy innej tematyce?
4. Prowadziłaś/eś jakieś blogi przed tym? A może prowadzisz 2 naraz?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Czy historie, które opisujesz na blogu mają związek z twoim życiem?
7. Czy bohaterowie twoich opowiadań są odzwierciedleniem ciebie lub osób z twojego otoczenia?
9. Od jaka dawna zajmujesz się własną twórczością literacką?
10. Czy pozycje, które czytujesz i ich autorzy są dla ciebie "autorytetem"?
11. Jakiej muzyki słuchasz i czy masz inne hobby prócz pisania?
_________
Na powyższe pytanie prosimy odpowiadać dosyć wyczerpująco, uwierzcie odpowiedzi "TAK" bądź "NIE" nie są satysfakcjonujące dla odbiorców... :)


Nominowane blogi:
1) lovewithgingerhair.blogspot.com
2) spiew-kosoglosa.blogspot.com
3) lostterroristhasfoundherprince.blogspot.com
4) way-to-die.blogspot.com
5) ej-romantycznahistoria.blogspot.com
6) marked-and-indomitable.blogspot.com
7) luna-et-timore.blogspot.com
8) loki-laufeyson-history.blogspot.com
9) czarny-mazak.blogspot.com/
10) no-rules-in-my-world.blogspot.com/
11)
Przepraszamy za niekompletną nominację, ale niestety nie odnalazłyśmy więcej blogów, które by nas zainteresowały i były godne kwalifikacji... Sorry, kochani.... :/


___________________
*- The Lotka nie zrobi ci to różnicy, jeśli zmieszam pytania postawione na twoim blogu, żeby było ich równo 11...?

18 komentarzy:

  1. Wybaczcie, ale nie łogarniam, o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sagi, nie martw się, ja też nie...
      Enough poprosiła żebym odpowiedzieć na te pytanie to odpowiedziałam... Z pytaniami wal do niej :P

      Usuń
    2. No tak. Pytam ją to każe pytać ciebie. Pytam na forum, każesz pytać ją... aż mi się przypomniało "12 prac Asteriksa", jeśli dobrze pamiętam tytuł...

      Usuń
  2. Aaaa! Dlaczego jak wchodzę na telefonie to ten post jest a jak na komputerze to go nie ma?????!!!!!! ***** ***!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zwalcie na mnie, jasne! Tak jest najprosciej! Az tak trudno zrozumiec o co w tym wszystkim chodzi...? o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie czysto teoretyczne, acz poważne pytanie techniczne. Mam nominować 11 osób, przynajmniej tak zrozumiałem. Jak również zrozumiałem, mają to być blogerzy. Tylko jak mam to zrobić, skoro czytam tylko 1 bloga? W dodatku tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz...ze tak powiem problem. Poszperaj, wynajdz jakies blogi...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Aż mi się Grzechu przypomniał :D To skopiuję waszą listę, co tam

      Usuń
    4. Nie porównuj mnie do niego, błagam!

      Usuń
    5. Ale on jest fajny! :D Dobra, już nie będę. Pod warunkiem, że mi w końcu wyjaśnisz, o co w tym chodzi. Dokładnie, jak debilowi. Ok?

      Usuń
    6. Okey. Będę ci to wyjaśniać etapami, okey?
      1. No więc jest sobie taka nagroda o nazwie Liebster Blog Awards, którą przyznaje się blogom.
      Ogarniasz?

      Usuń
    7. No ogarniam. Tylko nie wiem na jakich zasadach się ją przyznaje. Ani co to za nagroda. Jakbyś mogła uwzględnić te 2 rzeczy w wyjaśnieniach to byłbym wdzięczny :)

      Usuń
    8. Przyznaje się ją tak po prostu. Dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, aby mogły się bardziej rozpowszechnić. To jest taki łańcuszek, krąży po necie...

      Usuń
    9. No! Właśnie o to mi chodziło :D już więcej nie musisz mówić :)

      Usuń